ماجراهای یک نویسنده ی محتوا

روایت ماجراهای کار، زندگی و... مهندسی که محتوا نویس شد :)

ماجراهای یک نویسنده ی محتوا

روایت ماجراهای کار، زندگی و... مهندسی که محتوا نویس شد :)

سلام خوش آمدید

ارتباط بین خاطرخواهی و آدامس شیک دارچینی!

يكشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۱ ب.ظ

دیروز رفته بودم خرازی زیپ بخرم که دیدم یک پیرمردی هم داخل مغازه هست و مشغول خرید زیر پیرهن هست؛ منتظر موندم تا خریدش تموم بشه و داشتم به مکالماتش با فروشنده گوش میدادم که یکهو هی بینش از من معذرت خواهی میکرد که آقا ببخشید معطل شدین، منم هی میگفتم آقا اشکالی نداره شما راحت باشین و با حوصله نگاه کنین همرو...

خلاصه زیر پیرهن مد نظرش رو انتخاب کرد و فروشنده اون رو تو پلاستیک بنفش گذاشت، پیرمرد گفت این رنگ رو دوست ندارم، پلاستیک سفید بده؛ پلاستیک هم عوض شد...

بعد که خریدش رو حساب کرد دست کرد و از جیبش یک بسته آدامس شیک دارچینی شیش عددی در آورد و داد بمن و گفت: با روانشناسی رنگها آشنایی داری؟ گفتم تا حدودی... گفت میدونی معنی رنگ این بسته بندی ( رنگ قهوه ای متمایل به دارچینی بود ) چیه؟ گفتم نه اینو نمیدونم... گفت رنگ قهوه ای نماد امنیت، آرامش، کیفیت و اعتماد هست... گفتم چه جالب :)

بعدش یکهو برگشت بمن گفت ازدواج کردی؟ گفتم نه... گفت به چهره ات میخوره خاطرخواه باشی... دوباره گفتم نه :)

گفت اگه خاطرخواه کسی هستی هر وقت بسته آدامس رو باز کردی 3 تا آدامس رو بده به عشقت... گفتم باشه...

حالا این بسته آدامس دارچینی 6 عددی شیک داخل جیب لباسمه تا هر موقع مشترک مورد نظر رو پیدا کردم به گفته ی پیرمرد عمل کنم و 3 تا دونه آدامس رو بدم به اون شخص :))

راستی شما بهم بگین... تا حالا پیش اومده آدامس خودتون رو با شخص خاصی قسمت کنین؟ :)))

 

 

نظرات (۲)

این آدامس مال عشق های دوران قبل انقلابه. عشق های الان رو باید حداقل آدامس اوربیت بخری براش.

پاسخ:
دقیقن... ولی خب پیرمرد داستان ما نوستالژی باز بود و تازه میگفت حیف که دیگه آدامس خروس نشان تو بازار نیست، و کلی هم از فوایدش برای تقویت صدا گفت :)))

یاد این آدامسا و آدامس خروس نشان بخیر.

 

هرچند این آدامس دارچینی های فعلی به هیچوجه اون طعم و مزه رو ندارن دیگه.

پاسخ:
آره، واقعن یادش بخیر...

نمیدونم با مجله همشهری جوان ( البته خدا بیامرز، چون چند سالی میشه که دیگه چاپ نمیشه ) آشنایی دارین و قدیما مطالبش رو دنبال میکردین یا نه...

تو این برهوت محتوای خوب، هنوزم هر موقع فرصت بشه میرم سراغ شماره هایی که از قدیم هنوز نگه داشتم اونها رو...

تو شماره 401 ( ویژه نامه نوروز 92 ) یک پرونده ویژه رفتن در مورد خوراکی های نوستالژی و یک سری هم به کارخونه مینو و خوراکی های خوشمزه اش زدن...

و گویا اون موقع فقط روزی 23 تن آدامس شیک تولید میکردن!!! تقریبن تنها شرکتی که هنوز تا حدودی محصولاتش هم مزه قدیم رو میده همین مینو هست...

پ ن: هنوزم که هنوزه اولویت اولم در خرید آدامس، طعم دارچینی هست و آدامس استیکی های 5 تایی شرکت orion ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی