ماجراهای یک نویسنده ی محتوا

روایت ماجراهای کار، زندگی و... مهندسی که محتوا نویس شد :)

ماجراهای یک نویسنده ی محتوا

روایت ماجراهای کار، زندگی و... مهندسی که محتوا نویس شد :)

سلام خوش آمدید

وای وای من آمده ام...

پنجشنبه, ۲ فروردين ۱۴۰۳، ۰۴:۴۶ ب.ظ

تق تق تق

کیه کیه در میزنه من دلم میلرزه...

سلام سلام، خوش اومدی دوست خوبم، صفا آوردی، امیدوارم که حالت خوبه خوب باشه و رو به راه و رو به رشد باشی...😊

اپیزود صفر: آشنایی

من سجادم، یک مهندس مکانیک سابق ( البته از نوع بیومیمتیک )

بیومیمتیک چیه؟ خب به انگشتان مبارک یک زحمتی بده و برو تو گوگل سرچ کن 😄

5 دقیقه بعد...

فرض میکنم رفتی سرچ کردی و اومدی 👀 داشتم میگفتم، آها چرا گفتم مهندس سابق؟ چون الان دیگه چند سالی میشه که وارد دنیای شگفت انگیز تبلیغات شدم و به کمک رفیقم علی تو این زمینه گروه تبلیغاتی ادینوَر رو تاسیس کردیم و با همراهی یک تیم جمع و جور و خلاق به کسب و کارهای مختلف انواع خدمات تبلیغاتی رو ارایه میدیم. 

میخوای بیشتر در موردم بدونی و اینکه چجوری شد که از بیومیمتیک رفتم سراغ تبلیغات؟ همه‌ی داستان رو که نمیشه تو اپیزود صفر لو داد... این و باقی ماجراها باشه برا اپیزودهای بعدی دیگه 😄

ولی اشکال نداره... ی کوچولو از خودم و علایقم میگم، اما فقط در قالب هشتگ، روده درازی‌ها باشه واسه اپیزودهای بعدی 😅

#آشپزی #دنیای_فانتزی #دنیای_اساطیری #شناخت_مردم #خودشناسی #داستان #گیم

خب خب خب...

این بود اپیزود آشنایی اولیه با اینجانب... تو از خودت و دنیا و علایقت واسم بگو... دوست دارم در موردت بدونم، چیکارا میکنی، روزها و شبهاتو چجوری میگذرونی، به چه کاری مشغولی و دغدغه‌ی این روزهات چیه... 😊

راستی، تا یادم نرفته بگم که چای دارچین عسل رو تازه دم کردم و گرمه، کلوچه‌ی نارگیلی و گردویی نرم هم تدارک دیدم، بفرمایید با همدیگه چای و کلوچه‌ای نوش جان کنیم و گپ بزنیم و از در و دیوار و زمین و زمان بگیم... ☕🍪🥧

از طرف سجاد

برای تویی که تا اینجا اومدی و متن رو تا انتها خوندی ✉️🌻

  • sajad ra

نظرات (۲)

خودتو معرفی نمی‌کردی میگفتم پیج حمید جبلی باشه 😄

پاسخ:
حالا چرا حمید جبلی؟ 
 
:)))

دیالوگ هاش منو یاد برنامه کلاه قرمزی انداخت

پاسخ:
که اینطور :))))

که با این در اگر در بند در مانند در مانند...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی